Wondr

Information om vårt medlems- och bokningssystem Wondr

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får om vårt medlems- och bokningssystem Wondr.

Frågor & Svar om Wondr

 

Hur laddar jag ner appen?

Du hittar Wondr Bokningsapp här:

Sök efter “Wondr” om du inte klickar på länken direkt.

Hur loggar jag in?

  1. Öppna appen.

  2. Skriv in den e-postadress du använde när du registrerade dig hos oss.

  3. Klicka på “Fortsätt”.

  4. Du får en inloggningslänk via e-post – klicka på den så är du inloggad!

Tips: Om du vill logga in direkt med lösenord istället, välj alternativet “Logga in med lösenord”.

 

Jag har glömt mitt lösenord – hur gör jag?

  1. Öppna appen och välj “Logga in med lösenord”.

  2. Klicka på “Glömt lösenord”.

  3. Ange din e-postadress så får du ett mejl för att återställa lösenordet.

 

Hur bokar jag ett pass?

  1. Gå till fliken “Schema” i appen.

  2. Välj den dag och det pass du vill gå på.

  3. Klicka på passet och tryck “Boka”.

  4. Du får en bekräftelse direkt i appen.

Avbokning sker enkelt genom att klicka på passet och välja “Avboka”.

 

Hur uppdaterar jag mitt betalkort?

  1. Gå till “Profil” i appen genom att klicka på din profilbild uppe i högra hörnet.

  2. Tryck på “Betalningsmetoder”.

  3. Här ser du alla dina nuvarande tidigare betalningsmetoder. Här kan du även registrera nytt betalkort.

 

Hur hittar jag mina kvitton?

  1. Gå till “Profil” i appen genom att klicka på din profilbild uppe i högra hörnet.

  2. Tryck på “Kvitton”.

  3. Här ser du alla dina kvitton och kan öppna dessa och hämta som PDF/skriva ut.

 

Jag vill ändra mitt medlemskap – hur gör jag?

Kontakta oss direkt via kontaktformuläret här eller prata med oss i receptionen så hjälper vi dig att byta medlemskap, uppgradera eller pausa.

 

Fungerar något inte?

Om du har problem med inloggning, bokningar eller betalningar – hör gärna av dig till oss på info@smashfit.se så hjälper vi dig så snabbt vi kan!