Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får om vårt medlems- och bokningssystem Wondr.
Du hittar Wondr Bokningsapp här:
Sök efter “Wondr” om du inte klickar på länken direkt.
Öppna appen.
Skriv in den e-postadress du använde när du registrerade dig hos oss.
Klicka på “Fortsätt”.
Du får en inloggningslänk via e-post – klicka på den så är du inloggad!
Tips: Om du vill logga in direkt med lösenord istället, välj alternativet “Logga in med lösenord”.
Öppna appen och välj “Logga in med lösenord”.
Klicka på “Glömt lösenord”.
Ange din e-postadress så får du ett mejl för att återställa lösenordet.
Gå till fliken “Schema” i appen.
Välj den dag och det pass du vill gå på.
Klicka på passet och tryck “Boka”.
Du får en bekräftelse direkt i appen.
Avbokning sker enkelt genom att klicka på passet och välja “Avboka”.
Gå till “Profil” i appen genom att klicka på din profilbild uppe i högra hörnet.
Tryck på “Betalningsmetoder”.
Här ser du alla dina nuvarande tidigare betalningsmetoder. Här kan du även registrera nytt betalkort.
Gå till “Profil” i appen genom att klicka på din profilbild uppe i högra hörnet.
Tryck på “Kvitton”.
Här ser du alla dina kvitton och kan öppna dessa och hämta som PDF/skriva ut.
Kontakta oss direkt via kontaktformuläret här eller prata med oss i receptionen så hjälper vi dig att byta medlemskap, uppgradera eller pausa.
Om du har problem med inloggning, bokningar eller betalningar – hör gärna av dig till oss på info@smashfit.se så hjälper vi dig så snabbt vi kan!